MisjaNadziei.org.pl

Zdrowie, Dziecko, Parenting, Uroda, Lifestyle

remarketing
Zdrowie

Czy warto stosować w swojej firmie remarketing?

Dzięki remarketingowi możemy docierać do ludzi, którzy w jakimś stopniu są zainteresowani naszą ofertą, lecz nie dokonali jeszcze zakupu. Warto dowiedzieć się, jakie korzyści płyną z remarketingu.

Czym jest remarketing?

Remarketing to bardzo popularna metoda docierania do potencjalnych klientów, którzy wcześniej odwiedzili już naszą witrynę internetową, lecz nie kupili niczego bądź nie zamówili usługi. W ostatnim czasie ciężko znaleźć osobę, która nie doświadczyła działania remarketingowego. Tego typu działania są obecne na stronach, które odwiedzaliśmy, lecz niczego nie kupiliśmy. Nierzadko po zamknięciu okna sklepu, w którym nic nie kupiliśmy, widzieliśmy jego reklamę na kolejnych odwiedzanych przez nas stronach internetowych. Nie jest to przypadek, bowiem mowa tutaj o świetnie zaplanowanym działaniu celowym, które ma dotrzeć do odbiorców z idealnie dostosowaną ofertą tematyczną – mowa tutaj o remarketingu, który jest bardzo często stosowany.

W jaki sposób działa remarketing?

Warto zaznaczyć, że korzystanie z remarketingu jest bardzo prostą czynnością. Jedyne co trzeba to wyposażyć naszą stronę we właściwy skrypt, który zostanie zapisany przez ciasteczko u osób, które odwiedziły witrynę internetową. Wszystkie podstrony powinny mieć wspomniany wcześniej skrypt, żeby docelowe treści uwzględniały tę reklamę, która zainteresowała potencjalnego klienta. Następnie musimy wykorzystać jeszcze narzędzia AdWords, a kolejno przygotować się na kampanie reklamowe dla wybranych grup produktów. Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że reklamy zostaną wyświetlone na wielu różnych witrynach. Dlatego możemy skupić się na konkretniejszych grupach docelowych. Ponadto można nawet zawęzić odbiorców do takich, którzy wcześniej znaleźli się na stworzonej wcześniej liście przeznaczonej do remarketingu. Należy pamiętać, że profesjonalne prowadzenie działań w kwestii marketingowej powinno zapewnić o wiele lepszy efekty – dzięki temu zostanie zwiększony zwrot z inwestycji. Trzeba też wspomnieć o fakcie, że spersonalizowany przekaz reklamowy pomoże nam w zwiększeniu sprzedaży. Ponadto wyświetlone reklamy nierzadko będą motywować danego użytkownika do powrotu do sklepu internetowego, w którym nic wcześniej nie kupił. Warto też zaznaczyć, że działania remarketingowe będą skutkowały również w pozyskiwaniu klientów, którzy już dokonali wcześniej konwersji. Prowadząc sklep internetowy, zdecydowanie warto stosować remarketing. Takie narzędzie pozwoli zdobyć o wiele więcej klientów.

Przeczytaj więcej na dobrecechy.pl