schudnąć z brzucha

Odchudzanie nie jest już tematem tabu. Dziś wszyscy chcą wyglądać lepiej. I słusznie, bowiem nie chodzi tylko o wygląd, ale także o zdrowie. Jednak każdy, komu odchudzanie nie jest obce, wie, że najtrudniejszą rzeczą do przeskoczenia jest… brzuch. Jak zadbać o tę część ciała, aby szła w parze z odchudzaniem? Co zrobić, żeby wyszczuplić brzuch?

Po pierwsze, węglowodany

Ach ten brzuch… Większość odchudzających się potwierdzi, że brzuch to najbardziej oporna na odchudzanie część ciała. Pierwsze, o czym należy pamiętać, to fakt, jak na brzuch działają węglowodany. Nie od dziś wiadomo, że od węglowodanów się tyje. Dlatego jak najszybciej ogranicz ich spożycie! Chodzi głównie o węglowodany proste, a w szczególności słodycze, białe pieczywo, jasne makarony, słodzone napoje.

Co z alkoholem? Sedno sprowadza się do umiaru. Otóż jedna lampka czerwonego wina dziennie przyczyni się do zmniejszenia obwodu brzucha. Inaczej ma się sprawa z piwem i alkoholami wysokoprocentowymi – w kwestii tej warto zdać się na zdrowy rozsądek.

Po drugie, rozsądne ćwiczenia

Masz pokaźny brzuszek i nie rwiesz się jako pierwszy do ćwiczeń? Najwyższy czas to zmienić! Na nic zdadzą się ćwiczenia siłowe na mięśnie proste i skośne brzucha, jeśli brzuch pokrywa warstwa tłuszczu. Aby się go pozbyć, konieczne będą ćwiczenia. Sprawdzą się tu wszelkie formy wysiłku intensywnego, jak ćwiczenia cardio, treningi interwałowe (intensywne ćwiczenia z okresami chwilowego odpoczynku), aerobik. Dobra wiadomość jest taka: nie trzeba na ćwiczenia przeznaczać połowy dnia! Wystarczy 10 minut dziennie regularnego wysiłku, a w krótkim czasie zaczniesz zauważać efekty.

Po trzecie, relaks

Stres to wróg odchudzania. Chociaż niektórzy pod wpływem stresu wręcz chudną, to jeśli chodzi o brzuch, stres negatywnie wpływa na jego obwód. Jednym słowem, nasza talia lubi spokój. Pod wpływem stresu w naszym organizmie wytwarza się hormon zwany kortyzolem, który wzmaga odkładanie tłuszczu w tkance tłuszczowej. Jaki tryb życia prowadzić, chcąc schudnąć z brzucha? Zalecany jest spokój. W celu zmiany jakości życia, można nauczyć się stosowania wszelakich technik relaksacyjnych. Jeśli stres w naszym życiu powodują ważniejsze jego elementy, jak np. praca – może warto pomyśleć o jej zmianie?

Po czwarte, woda

Czy można schudnąć na brzuchu pijąc wodę? Zdania w tej kwestii są podzielone, jednak warto pamiętać o ogólnym zbawiennym wpływie wody na nasz organizm. Woda wspomaga oczyszczanie, doskonale reguluje przemianę materii, pomaga obniżyć stres. W osiągnięciu płaskiego brzucha pomoże picie co najmniej 2 litrów wody dziennie. Warto mieć przy sobie zawsze butelkę wody, by móc w każdej chwili do niej sięgnąć. Jeśli ciężko nam wyrobić w sobie nawyk picia wody, można zawrzeć cichą umowę z samym sobą – każdy tydzień picia wody to jeden centymetr mniej w talii. Proste?

Po piąte, nie przejadaj się

Płaski brzuch i szczupła talia lubią jedzenie w małych ilościach. Jedząc duże porcje, nasz żołądek niepotrzebnie się powiększa, domagając się coraz większych porcji i zwiększając nasze uczucie głodu. W tym momencie znów z pomocą przychodzi picie wody. Jedna szklanka tego zbawiennego płynu przed posiłkiem skutecznie zniechęci nas do objadania się.

Płaski brzuch to cel i marzenie wielu osób. Stosując powyższe metody, łatwiej będzie osiągnąć wymarzony efekt. Jeśli pragniesz schudnąć z brzucha i nie tylko, już dziś poczyń zmiany w życiu, by Tobie i Twojemu brzuchowi żyło się łatwiej!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here